Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2022

168. Tα "κατορθώματα" της ΔΕΗ και της  Εφορίας!

                                             Ιστότοπος:ofigousiotis2.blogspot.com                                        Ε-mail:giwrgospattas@gmail.com

    Το τελευταίο τετράμηνο είχα την ατυχία να με πλήξουν σημαντικά προβλήματα υγείας. Με την επιστροφή μου στο σπίτι, με περίμεναν άλλες δύο δυσάρεστες εκπλήξεις: η ΔΕΗ και η Εφορία! Δείτε τη συνέχεια και θα καταλάβετε.

                          Η ΔΕΗ των....δεήσεων!

   Δύο φάκελοι της ΔΕΗ με περίμεναν! Τώρα μας τα στέλνουν σε δύο και τρεις δόσεις, βλέπετε, για να μη φαίνονται πολλά. Όσα κόλπα όμως και να εφαρμόσουν, η απάτη είναι ολοφάνερη. Τα 200 ευρώ (αθροιστικά) - για μία περίοδο που το σπίτι μου ήταν επί τετράμηνο κλειστό - από πού βγαίνουν κύριοι της ΔΕΗ; Για σκεφτείτε πόσα θα πλήρωνα, αν το σπίτι μου λειτουργούσε κανονικά μέσα στο τετράμηνο. Θα μου χρέωναν άλλα 650 ευρώ που πλήρωσα την προηγούμενη περίοδο! Κι αυτή η κατανάλωση πώς δικαιολογείται; Θέλετε, κύριοι, να σας το πω ξεκάθαρα; Όσα θέλουν βάζουν! Κανείς δεν τους ελέγχει. Και απορώ πώς η κυβέρνηση δεν βάζει ένα πλαφόν στις ορέξεις της ΔΕΗ. Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε.....δεήσεις για να συγκινήσουμε τη ΔΕΗ;  

                                                      Η Εφορία των αναδρομικών!

   Τα "κατορθώματα" της Εφορίας είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά. Πρέπει, λέει, να της επιστρέψω κάπου 400 ευρώ, γιατί από λάθος της υπηρεσίας συντάξεων (δημοσίου) μου έδωσαν διπλάσιο ποσό αναδρομικών, πριν από ένα χρόνο! Κάνατε λάθος - ή επίτηδες λάθος - κύριοι της Εφορίας και μου δώσατε διπλάσια αναδρομικά; Τότε να τα πληρώσετε εσείς. Τέρμα το "Εμείς κάνουμε λάθη κι εσείς οι πολίτες πληρώνετε"! Από πού, κύριοι, να κόψει κανείς τώρα τα 400 ευρώ; Από τη ΔΕΗ; Από τα φάρμακα, ή από το νοίκι; Περιμένω από την κυβέρνηση να καταρτίσει ένα νομοσχέδιο, που θα γίνει νόμος του κράτους και θα τιμωρεί τέτοιου είδους λάθη. Τυχαία μου ήρθε στο νου μου ένα παρόμοιο περιστατικό που συνέβη πριν από λίγα χρόνια με το ΙΚΑ: Ένας χαμηλοσυνταξιούχος εισέπραττε 26 ευρώ παραπάνω στο μηνιαίο μισθό που του έδινε το ΙΚΑ. Όταν πήρε σύνταξη, τότε οι αρμόδιοι κατάλαβαν το λάθος τους και του ζήτησαν να επιστρέψει στο ταμείο κάπου 20.000 ευρώ! Πού να τα βρει ο άνθρωπος τόσα χρήματα! Ρύθμιση έγινε και τα πλήρωνε σε δόσεις, πολύ κακώς. Τέρμα, κύριοι, αυτή η ασυδοσία και η ανευθυνότητα! Κάνατε λάθος; Τα πληρώνει ο φορέας - το ΙΚΑ εν προκειμένω - ή ο αρμόδιος υπάλληλος που έκανε το λάθος. Αλλιώς, θα δούμε να συνεχίζονται τέτοια λάθη και να συμβαίνουν ακόμα χειρότερα. 

                                                 Το κύκλωμα της απάτης στη μέση!

       Δεν έχω καμία αμφιβολία ποιοι κρύβονται πίσω από το παραπάνω περιστατικό με την Εφορία: Το κύκλωμα της απάτης κρύβεται, που δρα , χρόνια τώρα, σε βάρος μου, πληρώνοντας εγώ συνεχώς υλικά και ηθικά, εξαιτίας των δόλιων τεχνασμάτων που χρησιμοποιούν! Αυτοί παρακολουθούν τους λογαριασμούς μου και όπου βρίσκουν πρόσφορο έδαφος παρεμβαίνουν. Πρέπει και να πληρώνω τζερεμέδες και να φαίνομαι κακοπληρωτής, εγώ που δεν χρωστούσα στην Εφορία ούτε ένα φοινίκι. Αυτοί έπεισαν κάποιον υπάλληλο να κάνει τη.....νόμιμη λαθροχειρία και να μαγειρέψει τα οικονομικά μου του τελευταίου χρόνου! Ως δικαιολογία προβάλλεται πάντα το αιτιολογημένο λάθος, οπότε καταλήγουμε στην ίδια λύση που προτείνω πιο πάνω, με την περίπτωση της ΔΕΗ. Πληρώνουν αυτοί που έκαναν το λάθος ή επίτηδες λάθος! 
Και μία πρόβλεψη: Αν η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας χάσει τις επόμενες εκλογές, αυτό θα οφείλεται στη ΔΕΗ και στην Εφορία!                                                                                                      

      


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου