137. Νόμοι και προθέσεις
στην κοινωνική λειτουργία!
Iστότοπος:οfigousiotis2.blogspot.com
Email:giwrgospattas@gmail.com
(Δείτε, στο τέλος του άρθρου, την ανάρτησή μου στο Facebook, στις 11.4.2020, και άλλα ....συμβάντα, δυστυχώς! Αντί να ακούσουμε"ευχαριστώ", ακούμε τα....χειρότερα από ένα συγκεκριμένο Μέσο Ενημέρωσης εκεί στα πάτρια! Πίσω, προφανώς, κρύβονται τα τοπικά κυκλώματα που δεν θέλουν να ακουστεί η αλήθεια στην τοπική κοινωνία! Αυτή, όμως, ακούγεται και θα ακούγεται πάντοτε, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο)!
Ουδείς εχέφρων άνθρωπος θα μπορούσε να αμφισβητήσει την αξία των νόμων στη λειτουργία της κοινωνίας - της πολιτείας - ενός κράτους - του διεθνούς περιβάλλοντος. Τις συνέπειες της απουσίας των νόμων και της εφαρμογής τους - αν αυτό θα μπορούσε να συμβεί - θα τις αντιλαμβάνονταν αμέσως ακόμα και οι αναρχικότεροι των αναρχικών, οι πάσης φύσεως παράνομοι, αλλά και οι διεθνείς ταραξίες, που συνηθίζουν να σαμποτάρουν το Διεθνές Δίκαιο. Τίποτε δεν μπορεί να λειτουργήσει ή να παραχθεί, χωρίς κάποιους κανόνες ή όρους. Οι αρχαίοι μας πρόγονοι το διατύπωσαν και αυτό με τόση ενάργεια και σαφήνεια: Οι νόμοι για την πολιτεία είναι όπως η ψυχή στο σώμα. Φεύγει η ψυχή, νεκρώνεται το σώμα! Επομένως, δεν μένει κανένα περιθώριο σε κάποιους που πιθανώς να ήταν έτοιμοι να παρεξηγήσουν ή να διαστρεβλώσουν - ως συνήθως - όσα σ' αυτό το άρθρο μου περιέχονται.
Εξίσου σημαντικός είναι και ο ρόλος των προθέσεων!
Δεν έχουν σημασία, όμως, μόνο οι νόμοι στη ρύθμιση της κοινωνικής λειτουργίας. Εξίσου σημαντικό είναι και κάτι άλλο: οι προθέσεις! Αυτό, δηλαδή, που έχει κανείς στο πίσω μέρος του μυαλού του, όπως λέμε. Καλές ή κακές προθέσεις. Κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τις κατευθυντήριες γραμμές και τις ηθικές - με την έννοια του ήθους - διαστάσεις των ανθρώπινων πράξεων. Προθέσεις, καλές ή λιγότερο καλές - και όχι μόνο ρυθμιστικές αναγκαιότητες - μπορεί να υποκρύπτονται ακόμα και στη σύνταξη, ψήφιση και εφαρμογή των νόμων! Αν, επομένως, εμβαθύνουμε λίγο περισσότερο σε όλες τις παραμέτρους και πτυχές του θέματός μας, θα διαπιστώσουμε ότι, τελικά, όλα κρίνονται στο πεδίο των προθέσεων! Επεκτείνοντας, μάλιστα, ακόμα πιο πολύ το σκεπτικό μας επ' αυτού, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ολόκληρη η ιστορία των ανθρώπων δεν είναι παρά ιστορία γραμμένη με καλές ή κακές προθέσεις. Κυρίως με κακές προθέσεις, καθώς τότε είναι που γίνονται δραματικά ορατές οι συνέπειές τους. Η ανθρωπότητα μάτωσε - και οι άνθρωποι υπέφεραν και υποφέρουν - μόνο εξαιτίας των κακών προθέσεων. Υπάρχει, βέβαια, η ρήση - σωστή ρήση - που λέει ότι: " Ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με τις καλύτερες προθέσεις", αλλά εδώ υπονοείται και πάλι η υποκρισία εκείνων που, ενώ σκέφτονται πώς θα βλάψουν τους άλλους - για ιδιοτελείς σκοπούς και χωρίς, κατά το δυνατόν, να αφήνουν ίχνη - με τα λόγια προσποιούνται ότι επιδίωξή τους είναι μόνο να ωφελήσουν την κοινωνία και τους συνανθρώπους τους! Να ωφελήσουν, πώς; Με εκ προθέσεως fakenews, με στοχοποιήσεις και παραπλανητικές μεθοδεύσεις, με εκβιαστικές οικονομικές αφαιμάξεις και κλοπές, με σαμποταριστικές ενέργειες, ποικίλου περιεχομένου, και όλα τα συναφή, που ήδη συνιστούν, πια, μία ολόκληρη επιστήμη και μέρα τη μέρα διαχέονται έντεχνα ακόμα και στις μικρές τοπικές κοινωνίες, με στόχο την πλήρη διάβρωσή τους, ώστε κανείς να μην έχει εμπιστοσύνη σε κανέναν, λειτουργώντας πλέον μόνο με τη μορφή μικρών συνωμοτικών πυρήνων σέχτας; Με αυτή τη μορφή, άλλωστε - αλλά πολύ πιο οργανωμένα, εννοείται - λειτουργούν και οι σκοτεινοί κύκλοι που διακινούν αυτές τις "new beginnings" (= νέες ιδέες) και μεθόδους δράσης, οπότε αλλάζει μορφή και το κίνητρο των ενεργειών εκείνων των ανυποψίαστων ή καιροσκόπων που υιοθετούν αυτές τις μεθόδους που εμπεριέχουν μόνο κακές προθέσεις. Ακούστε, τι γράφω σχετικά στο βιβλίο μου, στη θεματική ενότητα 135 αυτού του ιστότοπου (σελ. 31): "Στην εποχή μας, πιστεύω ότι θα πρέπει να επανεξεταστεί εκ θεμελίων η έννοια "κίνητρο", τόσο στη νομική επιστήμη όσο και στη δικαστική πρακτική.....". Τα κίνητρα πολλών ενεργειών, σήμερα, βρίσκονται έξω από τα έως τώρα καθιερωμένα. "Βρίσκονται στους διαχρονικούς και τους τωρινούς στόχους κάποιων κύκλων"! Συμβαίνουν, δηλαδή, γεγονότα, των οποίων τα κίνητρα βρίσκονται έξω από αυτά που πιστεύαμε έως σήμερα. Συμβαίνουν, επειδή βρίσκονται μέσα στους στόχους αυτών των κύκλων και όχι γιατί κάποιοι έχουν λόγους για να τα προκαλούν! Η συνήθης φράση, επομένως:"Ποιο το κίνητρό τους;", ακυρώνεται, σ' αυτές τις περιπτώσεις. Συμβαίνουν και πολλά γεγονότα, μέσω της παραπλάνησης ή του χρηματισμού, επειδή κάποιοι έχουν συμφέρον και στόχους να συμβαίνουν!
Ο νόμος δεν μπορεί να εισχωρήσει παντού!
Μακάρι ο νόμος να μπορούσε να εισχωρήσει παντού, σε κάθε πτυχή της κοινωνικής λειτουργίας, αλλά αδυνατεί να το κάνει, γιατί δεν υπάρχει κάποιο μέτρο ή εργαλείο που να μετρά τις προθέσεις των ανθρώπων στις μεταξύ τους σχέσεις. Σε σχετικό άρθρο μου ( "ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ", 9.6.2013), έγραφα τα εξής: "Η συνοχή της κοινωνίας και οι ανθρώπινες σχέσεις κατά βάση στηρίζονται σε μικρές κοινωνικές συμβάσεις που γίνονται αποδεκτές από όλους. Στηρίζονται σ' αυτά που λέμε "αυτονόητα" που δεν χρειάζονται περαιτέρω επεξήγηση. Αν αυτά τα αυτονόητα, όπως είναι η διακριτικότητα, η καλή προαίρεση, η αξιοπιστία, ο σεβασμός της άποψης του άλλου κ.ο.κ., που λειτουργούν τρόπον τινά ως συγκολλητική ουσία, καταστρατηγηθούν ή πεταχτούν στον κάλαθο των αχρήστων, τότε οι ανθρώπινες σχέσεις και η συνοχή της κοινωνίας διαλύονται. Γι' αυτή τη διάλυση, μάλιστα, πολλές φορές δεν χρειάζονται καν αποδείξεις. Αρκούν και οι βάσιμες ενδείξεις - κάποτε, ακόμα και οι απλές υπόνοιες - που δημιουργούν τις πρώτες ρηγματώσεις....Αυτά λειτουργούν αυτόματα, χωρίς την παρέμβαση του νόμου, και είναι αυτά που συνιστούν το υλικό της εντιμότητας, από το οποίο αναδύεται η φερεγγυότητα του καθενός από μας και δημιουργείται η εμπιστοσύνη μεταξύ μας"! Μόνο με καλές προθέσεις μπορεί να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη μεταξύ των ανθρώπων - εκτός, βέβαια, κι αν έχουμε να κάνουμε με συνωμοτική ή εγκληματική οργάνωση, όπου μόνο οι κακές προθέσεις έχουν θέση. Χωρίς εμπιστοσύνη μεταξύ των ανθρώπων, ουσιαστική κοινωνική ζωή δεν νοείται. Οι προθέσεις είναι που "μετράνε", κυρίως, εδώ και όχι ο νόμος! Μπορεί ο νόμος να αναγκάσει δύο νέους ανθρώπους να αγαπηθούν μεταξύ τους; Μπορεί ο νόμος να πιέσει κάποιον να κρατά τις υποσχέσεις του και να μην τις αθετεί, ή να μην προσπαθεί να βρίσκει δικαιολογίες που δεν στέκουν λογικά; Μπορεί ο νόμος να μπει ανάμεσα σε ένα ζευγάρι, όπου η σύζυγος π.χ. δηλητηριάζει καθημερινά τις μεταξύ τους σχέσεις και - με υπόγειο και υπαγορευμένο τρόπο - προσπαθεί να εκμαιεύσει "παράνομες" πράξεις από το σύζυγο, πράξεις που θα χρησιμοποιηθούν αργότερα σε μία πιθανή - αν όχι σίγουρη - δικαστική διαμάχη; Μπορεί ο νόμος να αναγκάσει κάποιον μάρτυρα σε δίκη να "θυμηθεί" γεγονότα ή στοιχεία που αθωώνουν τον κατηγορούμενο, για τον οποίο δεν τρέφει αγαθές προθέσεις; Μπορεί ο νόμος να τιμωρήσει κάποιον ή κάποιους που καταθέτουν εγγράφως ψευδή ή αλλοιωμένα στοιχεία σε μία υπόθεση, στο δικαστήριο; Σ' αυτά τα δύο τελευταία, ναι, μπορεί, εφόσον υπάρχει το υλικό που στοιχειοθετεί το αδίκημα, το οποίο υπαγορεύτηκε από τις κακές προθέσεις. Το παρακάτω παράδειγμα είναι ενδεικτικό παρόμοιων προθέσεων.
Τρανταχτό παράδειγμα η υπόθεση του μύλου της Οξυάς!
Τρανταχτό παράδειγμα του αρνητικού ρόλου, που παίζουν οι κακές προθέσεις στη ζωή των ανθρώπων, είναι η υπόθεση του μύλου της Οξυάς! Κραυγαλέα περίπτωση κακών προθέσεων, τόσο από το Δασαρχείο Μουζακίου όσο και από κάποιους - ελάχιστους, έστω - της τοπικής κοινωνίας. Όλοι αυτοί επικαλούνταν πάντα την εφαρμογή των νόμων, ή δήλωναν άγνοια, αλλά ποτέ δεν είδαν τις δικές τους κακές προθέσεις που υποκινούσαν - πολύ κακώς - τις ενέργειές τους. Και ο Χριστός, ξέρετε - την Ανάσταση του οποίου γιορτάζουμε σε λίγες μέρες - από ανθρώπους κακών προθέσεων οδηγήθηκε στο σταυρό. Παραβίασε, λέει, το μωσαϊκό νόμο κάποια φορά, γιατί εργάστηκε Σάββατο ( που τότε ήταν αργία). Ποια ήταν αυτή η εργασία που παραβίαζε το νόμο; Γιάτρεψε έναν άρρωστο άνθρωπο! Μόνο που δεν μας είπαν ότι ο Χριστός πληρώθηκε κιόλας γι' αυτή την εργασία! Με αυτό το σκεπτικό - και άλλα παρόμοια, βέβαια, που συνιστούσαν "σκάνδαλο" - οδηγήθηκε στο σταυρό, "....ίνα καταστεί τοις άλλοις παράδειγμα προς αποφυγήν", παρά το γεγονός ότι ο Χριστός το είχε τονίσει: "Ουκ ήλθον καταλύσαι τον νόμον, αλλά πληρώσαι!" - εννοώντας εδώ ως συμπλήρωμα τις προθέσεις εκείνες που ευνοούν την αρμονική συμβίωση των ανθρώπων και την εύρυθμη κοινωνική λειτουργία!
Από όποια πλευρά κι αν πιάσει κανείς την υπόθεση του μύλου της Οξυάς, όζει κακών προθέσεων. Είτε ιδεί κανείς το θέμα από το πώς ξεκίνησαν οι διαδικασίες για αποβολή του Εκκλ/κού Συμβουλίου από τον επίδικο χώρο - αρχικά - είτε καταπιαστεί με τη διαστρέβλωση των στοιχείων και τα ψεύδη που κατατέθηκαν στις δικαστικές και άλλες αρμόδιες Αρχές που εμπλέκονται στην υπόθεση, είτε ακόμα αναρωτηθεί γιατί δεν υποβλήθηκαν ποτέ δύο, εντελώς τυπικού χαρακτήρα, αιτήσεις για ακύρωση και αναστολή εκτέλεσης της πρώτης απόφασης της Αποκεντρωμένης Αρχής Δασών Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας, μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες. Για το θέμα αυτό των δύο αιτήσεων που δεν υποβλήθηκαν ποτέ, ας το αφήσουμε στην άκρη, προς στιγμήν, γιατί ακόμα δεν έχω αρκετά στοιχεία για το πώς και το γιατί συνέβη - ή δεν συνέβη. Εξαιτίας αυτής της παράλειψης, ξέρετε, η υπόθεση χάθηκε στα χαρτιά - όπως θα δείτε στο τέλος σχετικού μου άρθρου - για το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο! Αλίμονο, αν αυτό γίνει, τελικά, αποδεκτό και έγκυρο από τις αρμόδιες Αρχές, χωρίς καμία δικαστική διαδικασία και τελική απόφαση. Τότε, όχι απλώς θα είναι κάτι ύποπτο, αλλά θα αποτελέσει ένα τεράστιας έκτασης σκάνδαλο! Εκείνο που, επίσης, θεωρώ ότι είναι τουλάχιστο περίεργο, αφορά το αδίκημα για το οποίο τα τρία μέλη του Εκκλ/κού Συμβουλίου διώκονται. Αρχικά, το υποτιθέμενο διαπραχθέν αδίκημα είχε χαρακτηριστεί ως απλό πλημμέλημα, αλλά, στη συνέχεια, μεσούσης της διαδικασίας, ψηφίστηκε άλλος νόμος, πολύ πιο αυστηρός, με τον οποίο νόμο το αδίκημα χαρακτηρίστηκε ως κακούργημα! Τυχαίο; Είχε πέσει κάτι στην αντίληψή μου, πώς και γιατί έγινε αυτό, αλλά δεν είναι ούτε αυτό της στιγμής. Έτσι, τα τρία μέλη του Εκκλ/κού Συμβουλίου του Αγίου Δημητρίου Οξυάς πρόκειται τον Ιούνιο να δικαστούν*, στο Εφετείο Λάρισας, για κακούργημα!! Ας μου επιτραπεί - επειδή έχω εντρυφήσει πάρα πολύ στο θέμα του μύλου της Οξυάς - να πω επ' αυτού την άποψή μου, στην οποία έχω καταλήξει: Προσωπικά, δεν βλέπω πουθενά να έχει διαπραχθεί κάποιο αδίκημα! Τα όποια τερτίπια του νόμου - του πρότερου ή του μετέπειτα, με αναδρομική μάλιστα ισχύ - εγώ δεν τα αντιλαμβάνομαι καθόλου στην υπόθεση αυτή. (Αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει εδώ κάποιας μορφής μικροαδίκημα - έχασε η Βενετιά βελόνι μέσα στην απεραντοσύνη του οξυώτικου χώρου - αυτό είναι πολεοδομικού χαρακτήρα, άρα, όχι υπόθεση του δασαρχείου)! Οι "καλές προθέσεις" λειτούργησαν άψογα, στην περίπτωση αυτή, και κάποιοι μπέρδεψαν τα παραθαλάσσια οικόπεδα - φιλέτα της Μυκόνου με έναν ερημότοπο της Οξυάς, που μόνο μία μέρα το χρόνο έχει ζωή! Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ' αλεύρι! Οι άνθρωποι του Εκκλ/κού Συμβουλίου κανονικά θα έπρεπε να επιβραβεύονται για την προσφορά τους προς την τοπική κοινωνία - ενός υπό διάλυση χωριού, ουσιαστικά - και όχι να διώκονται, με βαρύτατες μάλιστα κατηγορίες. Το Εκκλ/κό Συμβούλιο, στην περίπτωσή μας, απλώς αξιοποίησε έναν χώρο, μέσα στον οποίο ο ναός τους βρισκόταν - και έκανε συνεχώς κοινωφελή έργα, προσφέροντας τεράστιες υπηρεσίες στην τοπική κοινωνία, χωρίς ποτέ κανείς να πληρώνει ούτε δεκάρα - επί 600 περίπου χρόνια! Τελευταία, έκανε λίγα μικροκτίσματα, προκειμένου να διευκολύνεται μία φορά το χρόνο μία συνάντηση των Οξυωτών στο χώρο του μύλου, χωρίς - υπόψη - να κοπεί ούτε ένα δέντρο! Ξέρετε, μάλιστα, από πού είχαν ξεκινήσει αυτά τα μικροέργα; Από μία τουαλέτα, για να μην τρέχουν οι άνθρωποι μέσα στις ρεματιές! Σαν δεν ντρεπόμαστε! Όλα, επομένως, θεωρώ ότι έγιναν επί σκοπώ και με φόντο πάντα τις κακές προθέσεις κάποιων, όπως θα δούμε. Για το θέμα του μύλου της Οξυάς, έχω γράψει τέσσερα μεγάλα άρθρα, σ' αυτόν τον ιστότοπο, και μπορεί ο καθένας να μάθει κάθε πτυχή του. Είναι οι υπ' αριθ. 88, 102, 108 και 128 θεματικές ενότητες. Όλα καλύπτουν πλευρές της υπόθεσης, αλλά το τελευταίο νομίζω ότι είναι το πλέον διαφωτιστικό.
Από όποια πλευρά κι αν πιάσει κανείς την υπόθεση του μύλου της Οξυάς, όζει κακών προθέσεων. Είτε ιδεί κανείς το θέμα από το πώς ξεκίνησαν οι διαδικασίες για αποβολή του Εκκλ/κού Συμβουλίου από τον επίδικο χώρο - αρχικά - είτε καταπιαστεί με τη διαστρέβλωση των στοιχείων και τα ψεύδη που κατατέθηκαν στις δικαστικές και άλλες αρμόδιες Αρχές που εμπλέκονται στην υπόθεση, είτε ακόμα αναρωτηθεί γιατί δεν υποβλήθηκαν ποτέ δύο, εντελώς τυπικού χαρακτήρα, αιτήσεις για ακύρωση και αναστολή εκτέλεσης της πρώτης απόφασης της Αποκεντρωμένης Αρχής Δασών Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας, μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες. Για το θέμα αυτό των δύο αιτήσεων που δεν υποβλήθηκαν ποτέ, ας το αφήσουμε στην άκρη, προς στιγμήν, γιατί ακόμα δεν έχω αρκετά στοιχεία για το πώς και το γιατί συνέβη - ή δεν συνέβη. Εξαιτίας αυτής της παράλειψης, ξέρετε, η υπόθεση χάθηκε στα χαρτιά - όπως θα δείτε στο τέλος σχετικού μου άρθρου - για το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο! Αλίμονο, αν αυτό γίνει, τελικά, αποδεκτό και έγκυρο από τις αρμόδιες Αρχές, χωρίς καμία δικαστική διαδικασία και τελική απόφαση. Τότε, όχι απλώς θα είναι κάτι ύποπτο, αλλά θα αποτελέσει ένα τεράστιας έκτασης σκάνδαλο! Εκείνο που, επίσης, θεωρώ ότι είναι τουλάχιστο περίεργο, αφορά το αδίκημα για το οποίο τα τρία μέλη του Εκκλ/κού Συμβουλίου διώκονται. Αρχικά, το υποτιθέμενο διαπραχθέν αδίκημα είχε χαρακτηριστεί ως απλό πλημμέλημα, αλλά, στη συνέχεια, μεσούσης της διαδικασίας, ψηφίστηκε άλλος νόμος, πολύ πιο αυστηρός, με τον οποίο νόμο το αδίκημα χαρακτηρίστηκε ως κακούργημα! Τυχαίο; Είχε πέσει κάτι στην αντίληψή μου, πώς και γιατί έγινε αυτό, αλλά δεν είναι ούτε αυτό της στιγμής. Έτσι, τα τρία μέλη του Εκκλ/κού Συμβουλίου του Αγίου Δημητρίου Οξυάς πρόκειται τον Ιούνιο να δικαστούν*, στο Εφετείο Λάρισας, για κακούργημα!! Ας μου επιτραπεί - επειδή έχω εντρυφήσει πάρα πολύ στο θέμα του μύλου της Οξυάς - να πω επ' αυτού την άποψή μου, στην οποία έχω καταλήξει: Προσωπικά, δεν βλέπω πουθενά να έχει διαπραχθεί κάποιο αδίκημα! Τα όποια τερτίπια του νόμου - του πρότερου ή του μετέπειτα, με αναδρομική μάλιστα ισχύ - εγώ δεν τα αντιλαμβάνομαι καθόλου στην υπόθεση αυτή. (Αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει εδώ κάποιας μορφής μικροαδίκημα - έχασε η Βενετιά βελόνι μέσα στην απεραντοσύνη του οξυώτικου χώρου - αυτό είναι πολεοδομικού χαρακτήρα, άρα, όχι υπόθεση του δασαρχείου)! Οι "καλές προθέσεις" λειτούργησαν άψογα, στην περίπτωση αυτή, και κάποιοι μπέρδεψαν τα παραθαλάσσια οικόπεδα - φιλέτα της Μυκόνου με έναν ερημότοπο της Οξυάς, που μόνο μία μέρα το χρόνο έχει ζωή! Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ' αλεύρι! Οι άνθρωποι του Εκκλ/κού Συμβουλίου κανονικά θα έπρεπε να επιβραβεύονται για την προσφορά τους προς την τοπική κοινωνία - ενός υπό διάλυση χωριού, ουσιαστικά - και όχι να διώκονται, με βαρύτατες μάλιστα κατηγορίες. Το Εκκλ/κό Συμβούλιο, στην περίπτωσή μας, απλώς αξιοποίησε έναν χώρο, μέσα στον οποίο ο ναός τους βρισκόταν - και έκανε συνεχώς κοινωφελή έργα, προσφέροντας τεράστιες υπηρεσίες στην τοπική κοινωνία, χωρίς ποτέ κανείς να πληρώνει ούτε δεκάρα - επί 600 περίπου χρόνια! Τελευταία, έκανε λίγα μικροκτίσματα, προκειμένου να διευκολύνεται μία φορά το χρόνο μία συνάντηση των Οξυωτών στο χώρο του μύλου, χωρίς - υπόψη - να κοπεί ούτε ένα δέντρο! Ξέρετε, μάλιστα, από πού είχαν ξεκινήσει αυτά τα μικροέργα; Από μία τουαλέτα, για να μην τρέχουν οι άνθρωποι μέσα στις ρεματιές! Σαν δεν ντρεπόμαστε! Όλα, επομένως, θεωρώ ότι έγιναν επί σκοπώ και με φόντο πάντα τις κακές προθέσεις κάποιων, όπως θα δούμε. Για το θέμα του μύλου της Οξυάς, έχω γράψει τέσσερα μεγάλα άρθρα, σ' αυτόν τον ιστότοπο, και μπορεί ο καθένας να μάθει κάθε πτυχή του. Είναι οι υπ' αριθ. 88, 102, 108 και 128 θεματικές ενότητες. Όλα καλύπτουν πλευρές της υπόθεσης, αλλά το τελευταίο νομίζω ότι είναι το πλέον διαφωτιστικό.
*Για την αθώωση του Εκκλ/κού Συμβουλίου, βλ. θεματική ενότητα 162.
Σύντομη σταχυολόγηση στοιχείων έμφορτων κακών προθέσεων από το δασαρχείο!
1. Γιατί το Δασαρχείο Μουζακίου έπρεπε να ξεκινήσει τις δικαστικές διαδικασίες, τη στιγμή που γνώριζαν ότι ο χώρος είναι - με ατράνταχτα στοιχεία - του Ναού του Αγίου Δημητρίου, από καταβολής σχεδόν του χωριού της Οξυάς και όταν εκ του νόμου δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν; Τους τηλεφωνούσαν - μου είπαν - ανωνύμως ότι, αν δεν πάρουν μέτρα για το μύλο της Οξυάς, θα έχουν συνέπειες, αλλά γραπτή καταγγελία δεν τόλμησε να κάνει κανείς. Ο νόμος, επομένως, τους κάλυπτε απολύτως, γιατί ανώνυμα τηλεφωνήματα μπορεί να κάνει ο καθένας και να πει ό,τι νομίζει! Αν εδώ το δασαρχείο τους έλεγε ότι ο χώρος είναι επί 600 χρόνια της εκκλησίας, ποιος θα τους κατηγορούσε; Κανένας, γιατί θα έλεγαν την αλήθεια! Οι προθέσεις τους, όμως, προδίδονται από τα στοιχεία που κατέθεσαν, στη συνέχεια, στις αρμόδιες Αρχές, προκειμένου να τις παραπληροφορήσουν και να τις παραπλανήσουν!
2. Γιατί στο τοπογραφικό διάγραμμα του επίδικου χώρου - και στη φωτοερμηνεία του - δεν φαίνονται πουθενά, ούτε ο μύλος, ούτε οι 4 καρυδιές, αλλά ούτε αναφέρονται κάπου τα μαντάνια και η νριστέλα - τα οποία, βέβαια, τα εξαφάνισε η νεροποντή, πριν τριάντα περίπου χρόνια, όταν ο μύλος σταμάτησε να λειτουργεί; Κάποτε, δίπλα στις καρυδιές - τις οποίες προσπάθησαν να τις "εξαφανίσουν", γιατί τους αλλοίωνε την έννοια του δάσους (sic)! - υπήρχε, θυμάμαι, και ένας κήπος. Δίπλα στο χώρο, επίσης, υπάρχουν η ανακατασκευασμένη ντριστέλα και μία πετρόχτιστη βρύση, κατασκευασμένη από τα εγγόνια του τελευταίου μυλωνά Βάιου Γκαραβέλα. Γιατί και αυτά δεν φαίνονται ή δεν αναφέρονται πουθενά; Ξέρετε, γιατί; Γιατί, χωρίς όλα αυτά, ο απλός παρατηρητής σχηματίζει αμέσως την εντύπωση ότι πρόκειται για κατάληψη δημόσιου χώρου και ωσάν το Εκκλ/κό Συμβούλιο να μην είχε ποτέ καμία σχέση με το χώρο! Ψεύδη ασύστολα, δηλαδή! Κατάληψη, τελικά, από το δασαρχείο έγινε και όχι από το Εκκλ/κό Συμβούλιο!
3. Οι κακών προθέσεων άνθρωποι έχουν επιλεκτική ή....αδύνατη μνήμη! Τούτο φαίνεται από αυτό που ειπώθηκε από ανθρώπους του δασαρχείου:"Εμείς δεν γνωρίζουμε ότι ο χώρος είναι της εκκλησίας. Ο μύλος ίσως να είναι της εκκλησίας"! Απάντηση: Αυτά τα δύο - ο μύλος και ο χώρος του, μπροστά - είναι αδιαχώριστα. Δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει ο μύλος χωρίς αυτόν το χώρο. Θα ήταν σαν να αφαιρέσει κανείς την αυλή από ένα σπίτι - οπότε, από πού θα μπει κάποιος μέσα; Μέσα σ' αυτόν το χώρο σταματούσαν επί ώρες τα ζώα - ίσως και ολόκληρη μέρα, μέχρι τα μεσάνυχτα - ώσπου να αλεστούν τα γεννήματα των ανθρώπων και να τα ξαναφορτώσουν πια το αλεύρι! Κι έπειτα, αν δεν γνώριζαν, όπως είπαν, γιατί δεν ρωτούσαν τον κόσμο; Έχουν γίνει έρευνες και - πέρα από τα άρθρα μου - έχουν γραφτεί βιβλία που αναφέρονται στο θέμα του μύλου, με αδιάσειστα στοιχεία. (Στο τελευταίο μου άρθρο, αναφέρονται αυτά τα στοιχεία).
4. Οι κυνικές τοποθετήσεις υποκρύπτουν πάντα κάκιστες προθέσεις! Αυτό διαφαίνεται από το εξής, που μου είπαν:"Μας λέτε ότι ο χώρος είναι του ναού. Τίτλοι κυριότητας υπάρχουν"; Η απάντηση δίνεται στο τελευταίο μου άρθρο: Η Ακρόπολη των Αθηνών έχει τίτλους κυριότητας; Και, επειδή ο Περικλής του 5ου αι, π.Χ. δεν άφησε τίτλους κυριότητας, αυτό σημαίνει ότι η Ακρόπολη δεν είναι των Αθηνών και της Ελλάδας; Και ο μύλος της Οξυάς, για την τοπική κοινωνία ακρόπολη είναι! Χάρη σ' αυτόν το μύλο επιβίωσαν οι άνθρωποι εκεί επί έξι αιώνες!
5. Πέρα από όλα τα παραπάνω, υπάρχει μία απόφαση του Πρωτοδικείου Καρδίτσας - πολύ σοφή και συγκροτημένη απόφαση - η υπ' αριθ.86/2018, που δικαίωνε τις θέσεις του Εκκλ/κού Συμβουλίου. Γιατί δεν ζητήθηκαν όλα τα στοιχεία που κατατέθηκαν στο Πρωτοδικείο Καρδίτσας, από τον Αύγουστο του 2017 και μετέπειτα, και δεν χρησιμοποιήθηκαν και από άλλες υπηρεσίες, ώστε να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για την υπόθεση; Γνωρίζω τι θα μας πουν: Τους τύπους θα επικαλεστούν και θα παραβλέψουν την ουσία της υπόθεσης! Αντ' αυτών, όμως, κλήθηκε να καταθέσει στο Εφετείο Λάρισας - σωστά κλήθηκε, δεν αντιλέγω - ο Οξυώτης Γιώργος Καραβίδας, ο οποίος τυχαίνει να είναι σύζυγος της κ. Δασάρχη του Δασαρχείου Μουζακίου, αλλά και οι θέσεις του είναι γνωστές στην οξυώτικη κοινωνία - και όχι μόνο για το θέμα του μύλου! Στις 1 του Μάρτη, είχαμε μία συνάντηση στην Οξυά για το θέμα αυτό - συνάντηση που είχε διοργανώσει ο Σύλλογος των Απανταχού Οξυωτών Αθηνών - και εκεί ο κύριος Καραβίδας επιχείρησε να ερεθίσει τους δακρυγόνους αδένες του κόσμου, αλλά για την "ταμπακιέρα" ουδέν είπε! Δεν γνωρίζει - είπε - αν ο μύλος και ο επίδικος χώρος του είναι του Ναού του Αγίου Δημητρίου! Δεν γνωρίζει ή δεν θέλει να θυμηθεί; Μα, αυτός ο κύριος παρουσίασε στην εφημερίδα του Συλλόγου Οξυωτών "Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ" - του οποίου τότε ήταν και πρόεδρος - το βιβλίο του Οξυώτη Γιάννη Γκέκα για την Οξυά, που σημαίνει ότι το πήρε στα χέρια του και το διάβασε. Δεν είδε τι γράφει για το μύλο, στις σελίδες 238 και 377; Τα στοιχεία του για το μύλο είναι αδιάσειστα - και δεν μιλώ εδώ για το δικό μου βιβλίο που γράφτηκε πολύ νωρίτερα και δεν το παρουσίασε ποτέ στην εφημερίδα του συλλόγου του ο κ. Καραβίδας! Δεν μας τα λέει σαφώς καθόλου καλά ο κύριος αυτός, γιατί οι προθέσεις του δεν του επιτρέπουν να....θυμάται, διαψεύδοντας, μάλιστα, και τον ίδιο τον εαυτό του! Καλό θα ήταν να τα διαβάσει καλύτερα ο κύριος Καραβίδας και να έρθει άλλη φορά να μας τα πει καλύτερα και με πιο έντιμες προθέσεις! Το πρόβλημα της Οξυάς σήμερα - κι αυτό ας το καταλάβουν όλοι - δεν είναι τόσο θέμα μη εφαρμογής των νόμων, όσο πρόβλημα προθέσεων! Σαφέστατα, το ίδιο συμβαίνει και πέραν της Οξυάς!
Ο νόμος και οι προθέσεις αλληλοσυμπληρώνονται!
Κατόπιν αυτών - κλείνοντας - νομίζω ότι έχουμε μπροστά μας ακόμα ένα αυτονόητο: Ο νόμος και οι προθέσεις είναι αλληλοσυμπληρωματικές έννοιες. Δεν νοείται η μία χωρίς την άλλη! Ο νόμος εκπροσωπεί - θα έλεγα - τη λογική και οι προθέσεις το συναίσθημα. Και, καθώς η λογική είναι το τιμόνι και το συναίσθημα η εσωτερική μας καύσιμη ύλη, δεν γίνεται να δώσουμε προτεραιότητα στο ένα και να παραβλέψουμε το άλλο. Αν κάποιοι το επιχειρούσαν αυτό, θα ήταν σαν να επιχειρούσαν να ακρωτηριάσουν, τόσο την ανθρώπινη φύση όσο και την ισόρροπη κοινωνική λειτουργία και ανάπτυξη! Ναι, μεν, οι κακές προθέσεις δεν φαίνονται ...δια γυμνού οφθαλμού, αλλά υπάρχουν και μπορεί να σκοτώσουν, όπως ο κορωνοϊός στις μέρες μας! Γι' αυτό, ας μην τις αγνοούμε, όταν έτσι μας βολεύει!
giwrgospattas@gmail.com
H ανάρτησή μου στο Face book, στις 11.4.2020
Συνηθίζουμε να λέμε: "Ο νόμος είναι νόμος και πρέπει να εφαρμόζεται προς πάσαν κατεύθυνση". Σωστά; Προς όλους τους πολίτες ανεξαιρέτως; Ναι, θα μας πουν κάποιοι. Και όταν παραβιάζονται κατάφωρα τα δικαιώματα ενός ατόμου και όλοι κωφεύουν, τότε τι γίνεται; Ποιος πληρώνει το λογαριασμό; Ο παθών, προφανώς! Και ο νόμος; Εδώ εφαρμόζεται κατά πώς θέλουν κάποιοι ισχυροί και σκοτεινοί κύκλοι; Άρα, υπερισχύουν οι κακές προθέσεις και όχι ο ίδιος ο νόμος!
Συμπληρωματική δημοσίευση
Πόλεμο νεύρων και δυσφήμισης δέχομαι, καιρό τώρα, από ένα ηλεκτρονικό Μέσο Ενημέρωσης: το mouzakinews! Eίναι απίστευτα όσα συνέβησαν μέχρι σήμερα! Θα ειπωθούν, πλέον, κάποια στιγμή όλα και λυπάμαι, ειλικρινά, γι' αυτό. Ποτέ δεν ήθελα να συμβούν, όσα συνέβησαν, και απόψε (11.4.2020) αναγκάστηκα να μιλήσω πολύ άσχημα σε μία κυρία! Για άλλο θέμα ήθελα εγώ να της μιλήσω και αλλού αυτή έστρεφε την κουβέντα! Δεν ντράπηκε - η ελεεινή - να επιχειρήσει να απαξιώσει αυτό το άρθρο; Με τι πνευματικά άχυρα, λες, τρέφεται αυτή; Δεν είναι σε θέση, αυτή που ξέρει πέντε γράμματα, να ξεχωρίσει το ουσιώδες από το ασήμαντο; Επίτηδες τη βάλανε να μου κάνει την εξπέρ στην ηλεκτρονική τεχνολογία - ρίχνοντάς μου και βολές ότι εγώ δεν γνωρίζω αρκετά για τα περί τεχνολογίας! Ναι, βέβαια, θα ξοδεύω το χρόνο μου για να μάθω τα πάντα γύρω από τα ηλεκτρονικά μέσα και να αφήσω στην άκρη τα θέματα, τα οποία έχουν σήμερα τεράστια σημασία! Εργαλείο για τη δουλειά μου είναι η τεχνολογία και όχι μέσο επίδειξης στο κοινό. Αυτά τα κάνουν μόνο κάποιοι αλαζόνες της τεχνολογίας! Γνωρίζω όσα μου χρειάζονται αυτή τη στιγμή. Όταν χρειαστώ κάτι περισσότερο, τότε επιλαμβάνομαι άμεσα. Τι και ποια γλώσσα να χρησιμοποιήσεις σε άσχετους, ώστε να τους δώσεις να καταλάβουν ότι, το να γνωρίζει κάποιος τα πάντα γύρω από τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων - καλό, δεν λέω - αυτό από μόνο του δεν συνιστά μόρφωση; Αντί να ακούσω "ευχαριστώ", υφίσταμαι και όλα αυτά που μου συνέβησαν; Δυστυχώς, είμαι πεπεισμένος ότι στον εκεί ανυποψίαστο κόσμο έχουν δημιουργηθεί φοβερές προκαταλήψεις εναντίον μου, οπότε είμαι εκ των πραγμάτων αναγκασμένος να κάνω αυτή τη δημοσίευση, κάποια στιγμή, εδώ στον ιστότοπό μου, με στοιχεία που έχω κρατήσει! Ειλικρινά, ελπίζω να το μετανιώσω και να μην τα δημοσιεύσω!
Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι πίσω από τα σημερινά κρύβονται τοπικά μικροκυκλώματα, που έχουν σχέση με το περιεχόμενο του παραπάνω άρθρου μου! Και όχι μόνο, βέβαια! Έχω πλέον πολλούς εχθρούς εκεί στο Μουζάκι - από ανδρείκελα των κύκλων που με στοχοποίησαν! Πάντως, ό, τι έχει δημιουργηθεί, να είστε βέβαιοι ότι δεν έγινε με υπαιτιότητα δική μου! Δεν θέλουν, προφανώς, κάποιοι να ακουστούν αλήθειες στην εκεί τοπική κοινωνία και για πολλά άλλα ζητήματα. Σκεφθείτε ότι δεν μου δημοσίευσαν ένα πολύ σημαντικό άρθρο μου, για το καυτό θέμα των ΑΠΕ και των έργων που γίνονται ή πρόκειται να γίνουν εκεί στα πάτρια - το υπ' αριθ. 130 αυτού του ιστότοπου! Κάποιοι από τα εκεί δίκτυα, όπως έμαθα, τους "έπεισαν" να με....τρολάρουν, ώστε να αναγκαστώ να μην τους ξαναστείλω άρθρα μου - αλλά, δυστυχώς, συνέβη το σημερινό: Η εν λόγω κυρία μου έστειλε ένα link με τη δημοσίευση του άρθρου μου, που έκανε στο mouzakinews. Μπαίνοντας, βλέπω ότι είχε διπλή φωτογραφία μου δίπλα στο άρθρο μου. Δεν μπορούσα με κανέναν τρόπο να μιλήσω άμεσα με κάποιον. Δεν απαντούσαν στις τηλεφωνικές κλήσεις μου! Μετά από πολλές προσπάθειες, κατάφερα επιτέλους να μιλήσω με την κυρία. Θρασύτατη! Ακούστε, τι μου είπε: "Τι τη θέλετε να βάλετε φωτογραφία; Να βλέπει ο κόσμος τη φάτσα σας"! (Υπόψη ότι σε προηγούμενο άρθρο μου δεν είχαν βάλει τη φωτογραφία μου, όπως συμβαίνει σε κάθε δημοσίευση, αλλά εγώ τότε δεν τους ενόχλησα ποτέ). Δηλαδή, επιδίωξε τον καυγά, για να αναγκαστώ να της μιλήσω όπως της μίλησα, ώστε να κατεβάσουν το άρθρο μου, που υπογράμμιζε μεγάλες αλήθειες για την Οξυά και τον κόσμο, γενικότερα! Τελικά, κατέβασαν το άρθρο μου, γιατί κάποιους ενοχλούσε! Προτίμησε η "κυρία" να κατεβάσει το άρθρο μου - αυτό είχε εξ αρχής ως στόχο - παρά να κάνει το αυτονόητο: Να βγάλει τη μία φωτογραφία μου! Κι εδώ οι καλές προθέσεις, βλέπεις! Και να δείτε ότι αυτή την κυρία δεν τη γνώρισα ποτέ - ούτε θέλω πια να τη γνωρίσω. Εννοείται ότι και αυτή δεν θα έπρεπε να γνωρίζει εμένα, αλλά, να, που με γνώριζε. Προδίδει η μεθοδολογία του κυκλώματος. Εκτός από τη φωτογραφία μου - για την οποία και η όλη αναστάτωση εδώ - γνωρίζει μόνο ό,τι της έχουν πει, αλλά όχι όσα θα έπρεπε να γνωρίζει για το πρόσωπό μου! Στη φίμωση και την απαξίωσή μου στοχεύουν κάποιοι!
Φυσικά και δεν θα αρνηθώ τίποτε!
Τίποτε δεν θα αρνηθώ από ό,τι είπα στην κυρία. Της μίλησα άσχημα, ναι! ΕΙσέπραξε αυτό που επιδίωκε και αυτό που αντιστοιχούσε στις ενέργειές της που είχαν να κάνουν με τη δημοσίευση του άρθρου μου! Τη δυσφήμιση του άρθρου μου και του προσώπου μου επιδίωκαν με τον τρόπο που το δημοσίευσαν - και αυτό δεν συνέβη πρώτη φορά στο ίδιο μέσο - αλλά και με τις τεχνολογικές δολιχοδρομίες, που εφάρμοσαν, ώστε να μην μπορώ να επικοινωνήσω με την ίδια ή άλλο πρόσωπο! Επιπλέον, όταν άνοιξε το κινητό της κάποια στιγμή, ήταν θρασύτατη στο ύφος και τα λεγόμενά της, όπως είπα. Δεν με άφηνε καν να της εξηγήσω για ποιο λόγο της τηλεφώνησα! Μιλούσε συνεχώς η ίδια και με διέκοπτε! Έτσι λόγο στο λόγο, φορτισμένος όπως ήμουν - και όχι μόνο με την παρούσα περίπτωση - της μίλησα άσχημα. Συγνώμην, πάντως, δεν πρόκειται να ζητήσω, αν πρώτα η ίδια - και οι άλλοι εκεί - δεν αναγνωρίσουν ότι στόχος τους ήταν η προσωπική μου δυσφήμιση, αλλά και η απαξίωση ενός πολύ σημαντικού άρθρου μου.
ΠΟΤΕ δεν χρωστώ ευγένειες στους κύκλους της απάτης!
Ένας άσχημος λόγος, ξέρετε, όσο άσχημος κι αν είναι - έχει σημασία κάτω από ποιες συνθήκες ειπώθηκε - μπορεί με ένα "συγνώμην" να επανορθωθεί. Οι ζημιές, όμως, που αυτοί προκάλεσαν σε μένα, όλα αυτά τα χρόνια - υλικές και ηθικές - πώς μπορούν να αποκατασταθούν και από ποιον θα πληρωθούν; Δυο περιουσίες μου έχουν "φάει" αυτά τα χρόνια οι κύκλοι της απάτης - στα παρασκήνια, βέβαια, όλα αυτά, που ο κόσμος δεν τα γνωρίζει - και η προσωπική μου απαξίωση απερίγραπτη! Αυτοί ήταν η αιτία να χάσω το ένα μου παιδί και ουσιαστικά αυτοί διέλυσαν την οικογένειά μου, θα τους ζητήσω και "συγνώμη"; Φερέφωνα και ανδρείκελα του κυκλώματος είναι και όσοι παίρνουν μέρος σε στημένες σκηνές - ακολουθώντας τη μεθοδολογία τους - όπως αυτή εδώ η κυρία! Τι κρύβεται στο βάθος; δεν είναι της στιγμής! Σε παρόμοιες περιπτώσεις, όχι μόνο δεν θα τους κάνω το χατίρι να είμαι πιο ευγενικός, αλλά θα γίνω ακόμα πιο αγενής! Για τους κύκλους αυτούς, εννοώ - και εκείνους που διαπιστώνω ότι ακολουθούν τη μεθοδολογία τους! Ποτέ ευγένεια από μένα σε τέτοιους καννίβαλους που διέβρωσαν την ανθρωπότητα, η οποία σήμερα βρίσκεται ουσιαστικά εκτός μάχης και χωρίς να είμαστε σε θέση να ξέρουμε τι άλλο μας επιφυλάσσουν για το μέλλον! Σ' αυτούς τους αχρείους εγώ δεν χρωστώ ΠΟΤΕ ΕΥΓΕΝΕΙΕΣ! Αυτό, ας το καταλάβουν όλοι! Θα ακούνε τη γλώσσα που ταιριάζει στο ρόλο τους και στα έργα τους! ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ - ΟΧΙ ΕΓΩ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ!
Σύντομη σταχυολόγηση στοιχείων έμφορτων κακών προθέσεων από το δασαρχείο!
1. Γιατί το Δασαρχείο Μουζακίου έπρεπε να ξεκινήσει τις δικαστικές διαδικασίες, τη στιγμή που γνώριζαν ότι ο χώρος είναι - με ατράνταχτα στοιχεία - του Ναού του Αγίου Δημητρίου, από καταβολής σχεδόν του χωριού της Οξυάς και όταν εκ του νόμου δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν; Τους τηλεφωνούσαν - μου είπαν - ανωνύμως ότι, αν δεν πάρουν μέτρα για το μύλο της Οξυάς, θα έχουν συνέπειες, αλλά γραπτή καταγγελία δεν τόλμησε να κάνει κανείς. Ο νόμος, επομένως, τους κάλυπτε απολύτως, γιατί ανώνυμα τηλεφωνήματα μπορεί να κάνει ο καθένας και να πει ό,τι νομίζει! Αν εδώ το δασαρχείο τους έλεγε ότι ο χώρος είναι επί 600 χρόνια της εκκλησίας, ποιος θα τους κατηγορούσε; Κανένας, γιατί θα έλεγαν την αλήθεια! Οι προθέσεις τους, όμως, προδίδονται από τα στοιχεία που κατέθεσαν, στη συνέχεια, στις αρμόδιες Αρχές, προκειμένου να τις παραπληροφορήσουν και να τις παραπλανήσουν!
2. Γιατί στο τοπογραφικό διάγραμμα του επίδικου χώρου - και στη φωτοερμηνεία του - δεν φαίνονται πουθενά, ούτε ο μύλος, ούτε οι 4 καρυδιές, αλλά ούτε αναφέρονται κάπου τα μαντάνια και η νριστέλα - τα οποία, βέβαια, τα εξαφάνισε η νεροποντή, πριν τριάντα περίπου χρόνια, όταν ο μύλος σταμάτησε να λειτουργεί; Κάποτε, δίπλα στις καρυδιές - τις οποίες προσπάθησαν να τις "εξαφανίσουν", γιατί τους αλλοίωνε την έννοια του δάσους (sic)! - υπήρχε, θυμάμαι, και ένας κήπος. Δίπλα στο χώρο, επίσης, υπάρχουν η ανακατασκευασμένη ντριστέλα και μία πετρόχτιστη βρύση, κατασκευασμένη από τα εγγόνια του τελευταίου μυλωνά Βάιου Γκαραβέλα. Γιατί και αυτά δεν φαίνονται ή δεν αναφέρονται πουθενά; Ξέρετε, γιατί; Γιατί, χωρίς όλα αυτά, ο απλός παρατηρητής σχηματίζει αμέσως την εντύπωση ότι πρόκειται για κατάληψη δημόσιου χώρου και ωσάν το Εκκλ/κό Συμβούλιο να μην είχε ποτέ καμία σχέση με το χώρο! Ψεύδη ασύστολα, δηλαδή! Κατάληψη, τελικά, από το δασαρχείο έγινε και όχι από το Εκκλ/κό Συμβούλιο!
3. Οι κακών προθέσεων άνθρωποι έχουν επιλεκτική ή....αδύνατη μνήμη! Τούτο φαίνεται από αυτό που ειπώθηκε από ανθρώπους του δασαρχείου:"Εμείς δεν γνωρίζουμε ότι ο χώρος είναι της εκκλησίας. Ο μύλος ίσως να είναι της εκκλησίας"! Απάντηση: Αυτά τα δύο - ο μύλος και ο χώρος του, μπροστά - είναι αδιαχώριστα. Δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει ο μύλος χωρίς αυτόν το χώρο. Θα ήταν σαν να αφαιρέσει κανείς την αυλή από ένα σπίτι - οπότε, από πού θα μπει κάποιος μέσα; Μέσα σ' αυτόν το χώρο σταματούσαν επί ώρες τα ζώα - ίσως και ολόκληρη μέρα, μέχρι τα μεσάνυχτα - ώσπου να αλεστούν τα γεννήματα των ανθρώπων και να τα ξαναφορτώσουν πια το αλεύρι! Κι έπειτα, αν δεν γνώριζαν, όπως είπαν, γιατί δεν ρωτούσαν τον κόσμο; Έχουν γίνει έρευνες και - πέρα από τα άρθρα μου - έχουν γραφτεί βιβλία που αναφέρονται στο θέμα του μύλου, με αδιάσειστα στοιχεία. (Στο τελευταίο μου άρθρο, αναφέρονται αυτά τα στοιχεία).
4. Οι κυνικές τοποθετήσεις υποκρύπτουν πάντα κάκιστες προθέσεις! Αυτό διαφαίνεται από το εξής, που μου είπαν:"Μας λέτε ότι ο χώρος είναι του ναού. Τίτλοι κυριότητας υπάρχουν"; Η απάντηση δίνεται στο τελευταίο μου άρθρο: Η Ακρόπολη των Αθηνών έχει τίτλους κυριότητας; Και, επειδή ο Περικλής του 5ου αι, π.Χ. δεν άφησε τίτλους κυριότητας, αυτό σημαίνει ότι η Ακρόπολη δεν είναι των Αθηνών και της Ελλάδας; Και ο μύλος της Οξυάς, για την τοπική κοινωνία ακρόπολη είναι! Χάρη σ' αυτόν το μύλο επιβίωσαν οι άνθρωποι εκεί επί έξι αιώνες!
5. Πέρα από όλα τα παραπάνω, υπάρχει μία απόφαση του Πρωτοδικείου Καρδίτσας - πολύ σοφή και συγκροτημένη απόφαση - η υπ' αριθ.86/2018, που δικαίωνε τις θέσεις του Εκκλ/κού Συμβουλίου. Γιατί δεν ζητήθηκαν όλα τα στοιχεία που κατατέθηκαν στο Πρωτοδικείο Καρδίτσας, από τον Αύγουστο του 2017 και μετέπειτα, και δεν χρησιμοποιήθηκαν και από άλλες υπηρεσίες, ώστε να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για την υπόθεση; Γνωρίζω τι θα μας πουν: Τους τύπους θα επικαλεστούν και θα παραβλέψουν την ουσία της υπόθεσης! Αντ' αυτών, όμως, κλήθηκε να καταθέσει στο Εφετείο Λάρισας - σωστά κλήθηκε, δεν αντιλέγω - ο Οξυώτης Γιώργος Καραβίδας, ο οποίος τυχαίνει να είναι σύζυγος της κ. Δασάρχη του Δασαρχείου Μουζακίου, αλλά και οι θέσεις του είναι γνωστές στην οξυώτικη κοινωνία - και όχι μόνο για το θέμα του μύλου! Στις 1 του Μάρτη, είχαμε μία συνάντηση στην Οξυά για το θέμα αυτό - συνάντηση που είχε διοργανώσει ο Σύλλογος των Απανταχού Οξυωτών Αθηνών - και εκεί ο κύριος Καραβίδας επιχείρησε να ερεθίσει τους δακρυγόνους αδένες του κόσμου, αλλά για την "ταμπακιέρα" ουδέν είπε! Δεν γνωρίζει - είπε - αν ο μύλος και ο επίδικος χώρος του είναι του Ναού του Αγίου Δημητρίου! Δεν γνωρίζει ή δεν θέλει να θυμηθεί; Μα, αυτός ο κύριος παρουσίασε στην εφημερίδα του Συλλόγου Οξυωτών "Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ" - του οποίου τότε ήταν και πρόεδρος - το βιβλίο του Οξυώτη Γιάννη Γκέκα για την Οξυά, που σημαίνει ότι το πήρε στα χέρια του και το διάβασε. Δεν είδε τι γράφει για το μύλο, στις σελίδες 238 και 377; Τα στοιχεία του για το μύλο είναι αδιάσειστα - και δεν μιλώ εδώ για το δικό μου βιβλίο που γράφτηκε πολύ νωρίτερα και δεν το παρουσίασε ποτέ στην εφημερίδα του συλλόγου του ο κ. Καραβίδας! Δεν μας τα λέει σαφώς καθόλου καλά ο κύριος αυτός, γιατί οι προθέσεις του δεν του επιτρέπουν να....θυμάται, διαψεύδοντας, μάλιστα, και τον ίδιο τον εαυτό του! Καλό θα ήταν να τα διαβάσει καλύτερα ο κύριος Καραβίδας και να έρθει άλλη φορά να μας τα πει καλύτερα και με πιο έντιμες προθέσεις! Το πρόβλημα της Οξυάς σήμερα - κι αυτό ας το καταλάβουν όλοι - δεν είναι τόσο θέμα μη εφαρμογής των νόμων, όσο πρόβλημα προθέσεων! Σαφέστατα, το ίδιο συμβαίνει και πέραν της Οξυάς!
Ο νόμος και οι προθέσεις αλληλοσυμπληρώνονται!
Κατόπιν αυτών - κλείνοντας - νομίζω ότι έχουμε μπροστά μας ακόμα ένα αυτονόητο: Ο νόμος και οι προθέσεις είναι αλληλοσυμπληρωματικές έννοιες. Δεν νοείται η μία χωρίς την άλλη! Ο νόμος εκπροσωπεί - θα έλεγα - τη λογική και οι προθέσεις το συναίσθημα. Και, καθώς η λογική είναι το τιμόνι και το συναίσθημα η εσωτερική μας καύσιμη ύλη, δεν γίνεται να δώσουμε προτεραιότητα στο ένα και να παραβλέψουμε το άλλο. Αν κάποιοι το επιχειρούσαν αυτό, θα ήταν σαν να επιχειρούσαν να ακρωτηριάσουν, τόσο την ανθρώπινη φύση όσο και την ισόρροπη κοινωνική λειτουργία και ανάπτυξη! Ναι, μεν, οι κακές προθέσεις δεν φαίνονται ...δια γυμνού οφθαλμού, αλλά υπάρχουν και μπορεί να σκοτώσουν, όπως ο κορωνοϊός στις μέρες μας! Γι' αυτό, ας μην τις αγνοούμε, όταν έτσι μας βολεύει!
giwrgospattas@gmail.com
H ανάρτησή μου στο Face book, στις 11.4.2020
Συνηθίζουμε να λέμε: "Ο νόμος είναι νόμος και πρέπει να εφαρμόζεται προς πάσαν κατεύθυνση". Σωστά; Προς όλους τους πολίτες ανεξαιρέτως; Ναι, θα μας πουν κάποιοι. Και όταν παραβιάζονται κατάφωρα τα δικαιώματα ενός ατόμου και όλοι κωφεύουν, τότε τι γίνεται; Ποιος πληρώνει το λογαριασμό; Ο παθών, προφανώς! Και ο νόμος; Εδώ εφαρμόζεται κατά πώς θέλουν κάποιοι ισχυροί και σκοτεινοί κύκλοι; Άρα, υπερισχύουν οι κακές προθέσεις και όχι ο ίδιος ο νόμος!
Άλλο, ωστόσο, θέλω να καταθέσω εδώ, αγαπητοί φίλοι! Ο νόμος είναι νόμος, ναι, αλλά δεν μπορεί να πέφτει ως τσεκούρι, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ειδικές καταστάσεις και κακές προθέσεις, όπως αυτές διαφαίνονται μέσα από αποδεδειγμένα αλλοιωμένα έως ψευδή στοιχεία, που κατατέθηκαν για μία υπόθεση, αλλά και κάποιες παρεμβάσεις που έγιναν στην πορεία της διαδικασίας, με ποικίλους τρόπους και μεθοδεύσεις. Γιατί τότε φτάνουμε στο άλλο άκρο που λέει: " Άκρα δικαιοσύνη είναι άκρα αδικία"! Στις μέρες μας, ξέρετε - παγκοσμίως αυτό - συνήθως δεν γίνονται κατά μέτωπο επιθέσεις. Όλα γίνονται υπογείως και κερδίζονται ή χάνονται, αναλόγως, στην πορεία μιας διαδικασίας.
Μήπως, αγαπητοί φίλοι, επειδή τώρα "Μένουμε σπίτι", είναι ευκαιρία να ξαναδούμε απ' την αρχή κάποια θεματάκια που μας ταλανίζουν, χρόνια τώρα; Για τη Δικαιοσύνη μας, που χωλαίνει - κι αυτό δεν το λέω μόνο εγώ αλλά άλλοι πιο ειδικοί από μένα - για τους νόμους, το ρόλο των προθέσεων μέσα στην κοινωνική λειτουργία κ. ά. Μήπως η ίδια η Δικαιοσύνη μας δεν οδηγήθηκε τυχαία εκεί όπου βρίσκεται σήμερα και έχει εγκλωβιστεί από αόρατους μηχανισμούς; Ή μήπως με τη σεβαστή μας Δικαιοσύνη - και τον τρόπο που εφαρμόζονται κάποιες φορές οι νόμοι - συμβαίνει ό,τι συμβαίνει τελευταία και με την άλλη σεβάσμια Κυρία μας, την Επιστήμη; Εκεί που η Επιστήμη νόμιζε - με τη συνεπικουρία της τεχνολογίας - ότι όλα τα κάνει - ή τα έκανε - σωστά και ότι όλα τα μπορεί, ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά της ένας κορωνοϊός και της λέει επιτακτικά: " Ψηλά τα χέρια! Φτου κι απ' την αρχή"! Προβληματισμούς καταθέτω. Δεν είμαι νομικός, ως απλός πολίτης τα καταθέτω, καθώς έχω υπόψη μου μία συγκεκριμένη υπόθεση που τη γνωρίζω πολύ καλά. Από τον ίδιο - και άλλους - έχουν γίνει για την υπόθεση πολύχρονες και με συνείδηση ευθύνης έρευνες. Δείτε πώς βλέπω εγώ τα θέματά μας. Λέτε να δουν και εδώ κάποιοι αλαζονεία από μέρους μου; Αυτά - και πόσα ακόμα - δεν λένε στον κόσμο οι αθεόφοβοι; ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
Πόλεμο νεύρων και δυσφήμισης δέχομαι, καιρό τώρα, από ένα ηλεκτρονικό Μέσο Ενημέρωσης: το mouzakinews! Eίναι απίστευτα όσα συνέβησαν μέχρι σήμερα! Θα ειπωθούν, πλέον, κάποια στιγμή όλα και λυπάμαι, ειλικρινά, γι' αυτό. Ποτέ δεν ήθελα να συμβούν, όσα συνέβησαν, και απόψε (11.4.2020) αναγκάστηκα να μιλήσω πολύ άσχημα σε μία κυρία! Για άλλο θέμα ήθελα εγώ να της μιλήσω και αλλού αυτή έστρεφε την κουβέντα! Δεν ντράπηκε - η ελεεινή - να επιχειρήσει να απαξιώσει αυτό το άρθρο; Με τι πνευματικά άχυρα, λες, τρέφεται αυτή; Δεν είναι σε θέση, αυτή που ξέρει πέντε γράμματα, να ξεχωρίσει το ουσιώδες από το ασήμαντο; Επίτηδες τη βάλανε να μου κάνει την εξπέρ στην ηλεκτρονική τεχνολογία - ρίχνοντάς μου και βολές ότι εγώ δεν γνωρίζω αρκετά για τα περί τεχνολογίας! Ναι, βέβαια, θα ξοδεύω το χρόνο μου για να μάθω τα πάντα γύρω από τα ηλεκτρονικά μέσα και να αφήσω στην άκρη τα θέματα, τα οποία έχουν σήμερα τεράστια σημασία! Εργαλείο για τη δουλειά μου είναι η τεχνολογία και όχι μέσο επίδειξης στο κοινό. Αυτά τα κάνουν μόνο κάποιοι αλαζόνες της τεχνολογίας! Γνωρίζω όσα μου χρειάζονται αυτή τη στιγμή. Όταν χρειαστώ κάτι περισσότερο, τότε επιλαμβάνομαι άμεσα. Τι και ποια γλώσσα να χρησιμοποιήσεις σε άσχετους, ώστε να τους δώσεις να καταλάβουν ότι, το να γνωρίζει κάποιος τα πάντα γύρω από τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων - καλό, δεν λέω - αυτό από μόνο του δεν συνιστά μόρφωση; Αντί να ακούσω "ευχαριστώ", υφίσταμαι και όλα αυτά που μου συνέβησαν; Δυστυχώς, είμαι πεπεισμένος ότι στον εκεί ανυποψίαστο κόσμο έχουν δημιουργηθεί φοβερές προκαταλήψεις εναντίον μου, οπότε είμαι εκ των πραγμάτων αναγκασμένος να κάνω αυτή τη δημοσίευση, κάποια στιγμή, εδώ στον ιστότοπό μου, με στοιχεία που έχω κρατήσει! Ειλικρινά, ελπίζω να το μετανιώσω και να μην τα δημοσιεύσω!
Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι πίσω από τα σημερινά κρύβονται τοπικά μικροκυκλώματα, που έχουν σχέση με το περιεχόμενο του παραπάνω άρθρου μου! Και όχι μόνο, βέβαια! Έχω πλέον πολλούς εχθρούς εκεί στο Μουζάκι - από ανδρείκελα των κύκλων που με στοχοποίησαν! Πάντως, ό, τι έχει δημιουργηθεί, να είστε βέβαιοι ότι δεν έγινε με υπαιτιότητα δική μου! Δεν θέλουν, προφανώς, κάποιοι να ακουστούν αλήθειες στην εκεί τοπική κοινωνία και για πολλά άλλα ζητήματα. Σκεφθείτε ότι δεν μου δημοσίευσαν ένα πολύ σημαντικό άρθρο μου, για το καυτό θέμα των ΑΠΕ και των έργων που γίνονται ή πρόκειται να γίνουν εκεί στα πάτρια - το υπ' αριθ. 130 αυτού του ιστότοπου! Κάποιοι από τα εκεί δίκτυα, όπως έμαθα, τους "έπεισαν" να με....τρολάρουν, ώστε να αναγκαστώ να μην τους ξαναστείλω άρθρα μου - αλλά, δυστυχώς, συνέβη το σημερινό: Η εν λόγω κυρία μου έστειλε ένα link με τη δημοσίευση του άρθρου μου, που έκανε στο mouzakinews. Μπαίνοντας, βλέπω ότι είχε διπλή φωτογραφία μου δίπλα στο άρθρο μου. Δεν μπορούσα με κανέναν τρόπο να μιλήσω άμεσα με κάποιον. Δεν απαντούσαν στις τηλεφωνικές κλήσεις μου! Μετά από πολλές προσπάθειες, κατάφερα επιτέλους να μιλήσω με την κυρία. Θρασύτατη! Ακούστε, τι μου είπε: "Τι τη θέλετε να βάλετε φωτογραφία; Να βλέπει ο κόσμος τη φάτσα σας"! (Υπόψη ότι σε προηγούμενο άρθρο μου δεν είχαν βάλει τη φωτογραφία μου, όπως συμβαίνει σε κάθε δημοσίευση, αλλά εγώ τότε δεν τους ενόχλησα ποτέ). Δηλαδή, επιδίωξε τον καυγά, για να αναγκαστώ να της μιλήσω όπως της μίλησα, ώστε να κατεβάσουν το άρθρο μου, που υπογράμμιζε μεγάλες αλήθειες για την Οξυά και τον κόσμο, γενικότερα! Τελικά, κατέβασαν το άρθρο μου, γιατί κάποιους ενοχλούσε! Προτίμησε η "κυρία" να κατεβάσει το άρθρο μου - αυτό είχε εξ αρχής ως στόχο - παρά να κάνει το αυτονόητο: Να βγάλει τη μία φωτογραφία μου! Κι εδώ οι καλές προθέσεις, βλέπεις! Και να δείτε ότι αυτή την κυρία δεν τη γνώρισα ποτέ - ούτε θέλω πια να τη γνωρίσω. Εννοείται ότι και αυτή δεν θα έπρεπε να γνωρίζει εμένα, αλλά, να, που με γνώριζε. Προδίδει η μεθοδολογία του κυκλώματος. Εκτός από τη φωτογραφία μου - για την οποία και η όλη αναστάτωση εδώ - γνωρίζει μόνο ό,τι της έχουν πει, αλλά όχι όσα θα έπρεπε να γνωρίζει για το πρόσωπό μου! Στη φίμωση και την απαξίωσή μου στοχεύουν κάποιοι!
Φυσικά και δεν θα αρνηθώ τίποτε!
Τίποτε δεν θα αρνηθώ από ό,τι είπα στην κυρία. Της μίλησα άσχημα, ναι! ΕΙσέπραξε αυτό που επιδίωκε και αυτό που αντιστοιχούσε στις ενέργειές της που είχαν να κάνουν με τη δημοσίευση του άρθρου μου! Τη δυσφήμιση του άρθρου μου και του προσώπου μου επιδίωκαν με τον τρόπο που το δημοσίευσαν - και αυτό δεν συνέβη πρώτη φορά στο ίδιο μέσο - αλλά και με τις τεχνολογικές δολιχοδρομίες, που εφάρμοσαν, ώστε να μην μπορώ να επικοινωνήσω με την ίδια ή άλλο πρόσωπο! Επιπλέον, όταν άνοιξε το κινητό της κάποια στιγμή, ήταν θρασύτατη στο ύφος και τα λεγόμενά της, όπως είπα. Δεν με άφηνε καν να της εξηγήσω για ποιο λόγο της τηλεφώνησα! Μιλούσε συνεχώς η ίδια και με διέκοπτε! Έτσι λόγο στο λόγο, φορτισμένος όπως ήμουν - και όχι μόνο με την παρούσα περίπτωση - της μίλησα άσχημα. Συγνώμην, πάντως, δεν πρόκειται να ζητήσω, αν πρώτα η ίδια - και οι άλλοι εκεί - δεν αναγνωρίσουν ότι στόχος τους ήταν η προσωπική μου δυσφήμιση, αλλά και η απαξίωση ενός πολύ σημαντικού άρθρου μου.
ΠΟΤΕ δεν χρωστώ ευγένειες στους κύκλους της απάτης!
Ένας άσχημος λόγος, ξέρετε, όσο άσχημος κι αν είναι - έχει σημασία κάτω από ποιες συνθήκες ειπώθηκε - μπορεί με ένα "συγνώμην" να επανορθωθεί. Οι ζημιές, όμως, που αυτοί προκάλεσαν σε μένα, όλα αυτά τα χρόνια - υλικές και ηθικές - πώς μπορούν να αποκατασταθούν και από ποιον θα πληρωθούν; Δυο περιουσίες μου έχουν "φάει" αυτά τα χρόνια οι κύκλοι της απάτης - στα παρασκήνια, βέβαια, όλα αυτά, που ο κόσμος δεν τα γνωρίζει - και η προσωπική μου απαξίωση απερίγραπτη! Αυτοί ήταν η αιτία να χάσω το ένα μου παιδί και ουσιαστικά αυτοί διέλυσαν την οικογένειά μου, θα τους ζητήσω και "συγνώμη"; Φερέφωνα και ανδρείκελα του κυκλώματος είναι και όσοι παίρνουν μέρος σε στημένες σκηνές - ακολουθώντας τη μεθοδολογία τους - όπως αυτή εδώ η κυρία! Τι κρύβεται στο βάθος; δεν είναι της στιγμής! Σε παρόμοιες περιπτώσεις, όχι μόνο δεν θα τους κάνω το χατίρι να είμαι πιο ευγενικός, αλλά θα γίνω ακόμα πιο αγενής! Για τους κύκλους αυτούς, εννοώ - και εκείνους που διαπιστώνω ότι ακολουθούν τη μεθοδολογία τους! Ποτέ ευγένεια από μένα σε τέτοιους καννίβαλους που διέβρωσαν την ανθρωπότητα, η οποία σήμερα βρίσκεται ουσιαστικά εκτός μάχης και χωρίς να είμαστε σε θέση να ξέρουμε τι άλλο μας επιφυλάσσουν για το μέλλον! Σ' αυτούς τους αχρείους εγώ δεν χρωστώ ΠΟΤΕ ΕΥΓΕΝΕΙΕΣ! Αυτό, ας το καταλάβουν όλοι! Θα ακούνε τη γλώσσα που ταιριάζει στο ρόλο τους και στα έργα τους! ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ - ΟΧΙ ΕΓΩ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου